GAU-ს კურსდამთავრებულები

ფინანსური ანალიტიკოსი

GAU-ს განათლების სისტემა მორგებულია საერთაშორისო სტანდარტებს, გრაფიკი კი ხელს უწყობს სტუდენტებს სწავლის პერიოდშივე დასაქმდნენ. GAU თითოეულ სტუდენტს აძლევს საშუალებას მაქსიმალურად გამოავლინონ საკუთარი შესაძლებლობი და უმზადებს მყარ საფუძველს...

პროფესორები და ლექტორები

2011 წელს ჩაირიცხა Queen Mary University of London-ის სამართლის სამაგისტრო პროგრამაზე და გახდა აღნიშნული უნივერსიტეტის სტიპენდიანტი (100% გრანტით). ლონდონში წარჩინებით დაამთავრა LLM, რომლის ფარგლებშიც გაიარა შემდეგი მოდულები: ადამიანის უფლებათა საერთაშორისო სამართალი, საერთაშორისო და შედარებითი სოციალური იუსტიცია...

პრეზენტაციების კონკურსი GAU-ში

ქართულ-ამერიკული უნივერსიტეტის (GAU) სტუდენტებს გიწვევთ ქართულენოვანი ან ინგლისურენოვანი პრეზენტაციების ორ - ეტაპიან კონკურსზე.

კონკურსის პირველ ეტაპზე მონაწილეებს მოეთხოვებათ 2/3 - წუთიანი ინდივიდუალური პრეზენტაციები.

პირველი ეტაპის წარმატებით გავლის შემთხვევაში მონაწილეები დაიყოფიან 2 ან 3 კონკურსანტისგან შემდგარ ჯგუფებად და გადავლენ მეორე, ფინალურ ეტაპზე.

თითოეული (ქართულენოვანი ან ინგლისურენოვანი) კონკურსის ფინალში, გამოვლინდება გამარჯვებულები, რომელთაც გადაეცემათ GAU-ს სპეციალური პრიზები.

კონკურსის ყველა მონაწილეს გადაეცემა GAU-ს სერტიფიკატი.

პრეზენტაციების კონკურსში მონაწილეობის მიღება შეუძლიათ ქართულ-ამერიკული უნივერსიტეტის (GAU) ნებისმიერი ფაკულტეტისა და კურსის სტუდენტებს.

რეგისტრაცია გრძელდება 22 მაისამდე.

რეგისტრაციისთვის გადადით ბმულზე - https://goo.gl/fPfc78

პრეზენტაციების პირველი ეტაპი გაიმართება 23 მაისს 13:00 საათზე, 306-ე აუდიტორიაში.

  • I ეტაპი (ინდივიდუალური პრეზენტაცია)

პრეზენტაციის ხანგრძლივობა - 2/ 3 წუთი

თემატიკა - თავისუფალი

  • II ეტაპი (ჯგუფური პრეზენტაცია)

პრეზენტაციის ხანგრძლივობა - 6/7 წუთი

მეორე ეტაპის თემები გამოქვეყნდება კონკურსების პირველი ეტაპის დასრულების შემდეგ.

პრეზენტაციების შეფასება მოხდება შემდეგი კრიტერიუმების მიხედვით:

  1. ვერბალური კომუნიკაციის უნარი
  2. არავერბალური (ექსტრალინგისტური)კომუნიკაციის უნარი 
  3. პრეზენტაციის ფორმა და შინაარსი
  4. პრეზენტაციის სტრუქტურა
  5. ჯგუფური მუშაობის უნარი (მეორე ეტაპი)

გისურვებთ წარმატებას!